Zaburzenia widzenia po zawale

Panie doktorze ,mój mąż jest po zawale-w lutym, i miał zalecony potas w formule lekarstw. Oprócz kaldyum 600 mg.,je dużo produktów zawierających potas .Obecnie bardzo źle się czuje boli go w nadnerczu ,ma zaburzenia widzenia chwilowe a przedewszystkim wysokie ciśnienie 176/106. Proszę doradzić czy taki stan może być wynikiem nadmiaru potasu?
MĘŻCZYZNA, 52 LAT ponad rok temu

Kwasy tłuszczowe omega-3 a nadciśnienie tętnicze

Tłuszcze omega-3 korzystnie wpływają na naczynia krwionośne i poprawiają wartości lipidogramu. Dostarczanie odpowiedniej dawki tych tłuszczy może skutecznie wspomóc w walce z miażdżycą. Warto dowiedzieć się więcej o wpływie kwasów tłuszczowych omega-3 na spadek nadmiernie wysokiego ciśnienia.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty