Zaczerwienienia po wyleczonej grzybicy penisa

https://imagizer.imageshack.us/v2/320xq90/r/901/2p6g6L.jpg Witam i proszę o pomoc.jestem po grzybicy wyleczonej po fluconazole tabletkach i maści triderm... Pojawiły się zaczerwienienia i lekarz przepisał maść neomycinum jelfa... Zaczerwienien pojawia się więcej, a z nich robią się jakby białe pogrubienia z których leci krew. Bardzo proszę o pomoc
MĘŻCZYZNA, 21 LAT ponad rok temu

Leczenie grzybicy

Grzybica to choroba, która może atakować różne części ciała. Jak można się jej pozbyć? Na ten temat wypowiada się ekspert - Agnieszka Bańka-Wrona, lekarz medycyny estetycznej.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Objawy są niepokojące, zwłaszcza to krwawienie i niewątpliwie wymagaja dalszego leczenia. Konieczna jest wizyta u lekarza.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty