Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 4 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zapalenie skóry na buzi i sterydy

Zapalenie skory na buzi!!!!! Mam ogromny problem. Od lipca zmagalam sie z wysuszona skóra wokół nosa i w płatach policzkowych. Skóra była w tych miejscach lekko czerwona. Otrzymałam do smarowania steryd, Previsome. Pomógł jedynie na jakis czas. Teraz w listopadzie otrzymałam inne leki, ace derm oraz Dalacin T, który spowodował jeszcze większe podrażnienie :( Jestem załamana bo nie wiem jak wyciszyć Ten stan zapalny skory i co moze mi pomoc :(
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Profilaktyka grzybicy

Grzybica to powszechna choroba. Atakuje różne części ciała. Jak można jej zapobiec? Na ten temat wypowiada się ekspert - lek. medycyny estetycznej Agnieszka Bańka-Wrona.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna jest wizyta u dermatologa. Bez badania lekarskiego, bez obejrzenia zmian nie można niczego zalecać.

0

Dzień dobry :). Proszę umówić się na konsultację do lekarza dermatologa. Lekarz podczas konsultacji obejrzy zmiany, zbada je . Jeśli będzie potrzeba zleci wykonanie dodatkowych badań. I będzie mógł wdrożyć odpowiednie leczenie.
Pomocne są również zabiegi IPL .

Certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. Prowadzi Klinikę Medycyny Estetycznej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy