Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 6 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zła samopoczucie, ból brzucha i brak okresu po zastosowaniu tabletki po i Provery

Witam, zazylam tabletke dzien po,po 4 dniach bralam tabletki provera wg zalacenia lekarza , minal juz miesiac a ja nie moge dostac okresu, boli mnie brzuch, jestem zmeczona i zle sie czuje, test wyszedl negatywny, kiedy wszystko wroci do normy? Co moge zrobic zeby to zlagodzic?
KOBIETA, 49 LAT ponad rok temu

Czy HTZ może powodować nowotwory?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ może spowodować raka. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Magdalena StusiĹska
76 poziom zaufania

Proszę pamiętać, że okres w sytuacji stresowej może być opóźniony- jeśli w najbliższym czasie nie odczuje Pani poprawy proszę skonsultować się z lekarzem.

Do jej zainteresowań medycznych należy anestezjologia i intensywna terapia, radiologia, ginekologia, medycyna rodzinna, a także medycyna ratunkowa.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy