Zapytaj lekarza

7 4 0 , 2 6 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Źle się czuję po dopalaczu - co mi jest?

Witam! Jakieś 5 miesięcy temu zapaliłem małą ilość dopalacza i trochę alkoholu. Objawy były takie, jak wszyscy mieli. Wziąłem to tylko raz w moim życiu. Na drugi dzień objawy mi nie przeszły, takie jak problemy z koncentracją, czasami słabiej widzę - mam to do tej pory. Proszę o pomoc!

MĘŻCZYZNA ponad rok temu

Czym różni się nerwica od innych zaburzeń psychicznych?

Witam serdecznie.

Substancje psychoaktywne zawarte w dopalaczach mogą powodować upośledzenie pamięci i koncentracji oraz zaburzenia widzenia jako efekt uboczny, jednak jest mało prawdopodobne, aby efekt ten utrzymywał się tak długo.

W tej sytuacji należy wziąc pod uwagę inne przyczyny, np. zaburzenia nerwicowe oraz przyczyny somatyczne - w tym celu wskazana jest konsultacja psychiatryczna i okulistyczna.

Z pozdrowieniami.

Psychiatra, absolwentka Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy