Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmęczenie, rozdrażnienie u studenta

Witam, piszę w imieniu mojego chłopaka. Jest studentem, wysypia się normalnie a od jakiegoś czasu chodzi bardzo rozdrażniony, zmęczony.. ogląda film czy pisze na facebooku i nagle w mgnieniu oka zasypia. Zdarzyło się to już kilka razy pod rząd. Oprócz tego bardzo dużo je, szczególnie na noc, a nie może ani grama przytyć. Ma 176 cm wzrostu i waży ok 58 kg.. Czy są to objawy jakieś choroby?
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Co to jest hiperlipidemia?

Hiperlipidemia jest zaburzeniem gospodarki lipidowej organizmu i stanowi ważny czynnik rozwoju miażdżycy. Jest to rezultat siedzącego trybu życia, nieprawidłowego odżywiania, nadwagi, ale też wynik predyspozycji genetycznych. Hiperlipidemia posiada swoje odmiany, o czym opowiada kardiolog dr Piotr Gryglas.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane objawy mogą mieć wiele przyczyn, w tym może być to wynik anemii, zaburzeń funkcji tarczycy, pasożytów, itd. Pani partner zdecydowanie powinien skonsultować się z lekarzem POZ, który zbierze wywiad, zbada, zleci badania dodatkowe oraz pokieruje dalszym postępowaniem.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy