Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiana tabletek antykoncepcyjnych a krwawienie

Witam, stosowałam plastry evra jednak nie przyjęłam ich zbyt dobrze i lekarz zmienił mi na tabletki antykoncepcyjne sylvia 20. Kazał wziąć pierwszą po 7 dniowej przerwie, i w ten dzien też współżyłam, 7 tabletka - miałam obfity śluz podczas współżycia. 9 tabletka silny ból brzucha promieniujący w dół i krwawienie zaraz po przyjeciu tabletki (dosłownie chwile) wybrałam sie do ginekologa, niby mam zapalenie kazał nie przrywać anty. ale gdy wzięłam tab 7 min po krwawiłam. czy to może być ciąża?
KOBIETA ponad rok temu

Diagnozowanie menopauzy

Menopauza, inaczej przekwitanie, to bardzo trudny okres w życiu kobiety. Czy wiesz, jak ją rozpoznać? O diagnozowaniu menopauzy mówi lek. Łukasz Dubielecki.

Po pierwszę proszę wykonać test ciążowy /z moczu / lub oznaczyć poziom HCG w surowicy krwi. to określi dalsze postępowanie.

Doświadczona specjalistka w dziedzinie ginekologii i położnictwa. Specjalizuje się w leczeniu nietrzymania moczu i atrofii pochwy. Wykładowca Laser and Health Academy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy