Zapytaj lekarza

7 4 2 , 7 3 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Zmiany na dłoniach i paznokciach po stosowaniu silnej odżywki do paznokci

witam,silna odżywka do paznokci którą zle stosowalam(za często)uszkodzilam płytke paznokcia,są puste pod spodem od klejaja sie,miałam na skórze dłoni wypryski ropne swędzenie paznokcie bolały stosowałam już biseptol tabletki,Flucinar żel pod paznokcie,bedicort G miałam robione badania na posiew grzyba nie było było,a z wydzieliny z wyprysków wyszedl gronkowiec i paciorkowiec paznokcie juz wygladaja lepiej a wypryski na palcach (bombelki z woda wracaja) i tak męcze sie już od ponad roku! pomocy
KOBIETA ponad rok temu

Sposoby zakażenia opryszczką

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy