Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 1 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

14. dzień miesiączki przy tabletkach antykoncepcyjnych

Niekończący się okres. to już 14 dzień. Zaczęłam brać tabletki "MyWy" w pierwszym dniu miesiączki, bardzo boli mnie brzuch, codziennie głowa i niepokoi mnie tak długi okres. Przeważnie trwał 4-5 dni. Wcześniej brałam tabletki "Teenia" i było wszystko dobrze. Nie wiem co teraz robić. Z chęcią przestałabym je już brać bo widzę, że z tego nic dobrego nie wynika.
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Krzysztof Szmyt
79 poziom zaufania

Witam, w tej sytuacji konieczna jest pilna konsultacja z ginekologiem, który po osobistym badaniu wskaże odpowiednie postępowanie, najprawdopodobniej konieczna będzie zmiana terapii. Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy