Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 6 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Adaring a opuchnięte stopy, wzdęcia i wypryski

Przez 3 lata stosowałam nuvaring. Pół roku temu ginekolog przepisała mi zamiennik adaring, bo tańszy, informujac, że to to samo. Niestety stosując zamiennik gromadzi mi się woda, puchną stopy, pojawiły sie wypryski, oraz mam wzdęty brzuch. Sprawdzałam składy tych leków i o ile wszystkie zamienniki mają taki sam skład to skład nuvaring się różni od nich. Czy to objawy zamiennika i powinnam wrócić do nuvaring? Po nim od początku stosowania nic mi nie dolegało.
KOBIETA, 28 LAT ponad rok temu

Pieprzyki a rak skóry

Czy pieprzyki mogą przyczynić się do powstania raka skóry? Czy niepozorna brązowa plamka może stać się czerniakiem? Na ten temat wypowiada się specjalista - prof. Waldemar Placek, dermatolog.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy