Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 1 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Biorę tabletki, czy jest możliwość ciąży?

Od 5 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne. 2 sierpnia pierwszy raz współżyłam. Nie było wytrysku. 22 sierpnia wystąpiło krwawienie z odstawienia normalnie. Mimo tego obawiam się, że jestem w ciąży. Częściej oddaję mocz, boli mnie brzuch. W trakcie dni "płodnych" występuje dziwna, wodnista wydzielina i ciągle mi się odbija. Ze strachu zrobiłam trzy razy badanie krwi na zawartość HCG. Pierwszy wynik 2 tyg. po stosunku >1.2, 2 wynik, 3 tyg. po (w innym labolatorium) >2,0, trzeci wynik znowu >1,2 - wykonany 1 września. Czy mam się dalej czego obawiać? Objawy nie ustępują.

KOBIETA ponad rok temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam.

Jeśli nie pominęła Pani w ostatnim czasie tabletki, nie wystąpiły wymioty / biegunka, nie stosowała Pani innych leków, to ryzyko ciąży jest znikome. Jeśli w wyniku badania HCG nie ma znaku ">", ale "<" lub "=", to nie jest Pani w ciąży.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy