Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Ból piersi po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych

Witam. Mam pytanie odnośnie tabletek antykoncepcyjnych. Odstawiłam je miesiąc temu z powodu złego wyniku cytologicznego. Czuję się ociężała, grubsza, bolą mnie piersi.. Czy to jest z powodu odstawienia tabletek? Czy jak zacznę chodzić na siłownię i więcej się ruszać to zrzucę zbędne kilogramy?
KOBIETA, 37 LAT ponad rok temu

Probiotyki - doustnie czy dopochwowo

W jaki sposób przyjmować probiotyki? Doustnie, a może dopochwowo? Obejrzyj nasz film i zapoznaj się z wypowiedzią eksperta na ten temat. O probiotykach mówi prof. Romulad Dębski.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy