Zapytaj lekarza

7 4 0 , 9 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle pleców a ryzyko uzależnienia od morfiny

Witam,od 7 miesięcy cierpię na bóle pleców,od 4 miesięcy brałam tilidin,ale przestał działać.Teraz lekarz przepisał mi morfinę,twierdząc,że to jest to samo,tylko daje mniej skutków ubocznych.Do tej pory nie wiem,czym są spowodowane te bóle i nie wiem jak długo będę musiała brać tą morfinę.Boję się uzależnienia.Jak szybko można się uzależnić od morfiny?Jakie są objawy uzależnienia?Jakie są skutki odstawienia morfiny?Proszę o odpowiedź.Pozdrawiam serdecznie :)
KOBIETA, 40 LAT ponad rok temu

Co jeść przy dolegliwościach ze strony układu ruchowego?

Twój układ ruchowy daje Ci w kość? Pokonaj to... dietą. Sprawdź, co warto jeść, aby kręgosłup nie bolał. Dietetyk kliniczny podpowiada, na jakie produkty warto zwrócić uwagę.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Przede wszystkim powinna mieć Pani przeprowadzoną dokładną diagnostykę opisanych dolegliwości bólowych, tj. MRI kręgosłupa! Nie powinno się bowiem dawać tak silnych leków przeciwbólowych bez znajomości przyczyny bólu!

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy