Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 0 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak poradzić sobie z takim uzależnieniem?

Witam i proszę o poradę, uzależniłem się od leków przeciwbólowych bardzo chce przestać je brac niestety nie wiem jak sobie z tym poradzić po po około 24h pojawia się u mnie syndrom odstawienia, jest to uzależnienie fizyczne, zaczęło się to wszystko od bólu kręgosłupa lekarz przepisał mi lek o nazwie poltram Combo, plecy mnie już nie bola a ja dalej biorę te leki. Co robić? Odstawiać stopniowo czy całkowicie zaprzestać brania tego dziadostwa? Pozdrawiam
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 5 miesięcy temu

Grzyby halucynogenne - reakcje psychotyczne

Witam, proszę skorzystać z pomocy w ośrodku leczenia uzależnień. Nie będzie się Pan musiał zmagać z tym sam. Łatwiej będzie Panu poradzić sobie z tą sytuacją. Zaprzestanie brania leków przy silnym uzależnieniu powinno odbywać się pod kontrolą.

Pozdrawiam

Dorota Nowacka

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy