Rozpoznanie ADHD

Lek. Rafał Gryszkiewicz
84 poziom zaufania

Witam, Wszystkie zażywane przez Panią leki zawierają tramadol, będący opioidem. Poza działaniem przeciwbólowym substancja ta działa rownież uspokajająco i nasennie, mogąc powodować uzależnienie. Powiększenie wątroby jest jednym z wielu działań nieporządanych stosowanych przez Panią leków, wchodzących też w niebezpieczne interakcje z alkholem. leki te nie powinny być przyjmowane bez potrzeby. Ich nagłe odstawienie może wiązać się wystąpienie zespołu odstawiennego, dlatego powinno odbywać się pod nadzorem lekarza. Powinna się Pani skontaktować z lekarzem rodzinnym, który w oparciu o szczegolowy wywiad zaproponuje Pani najlepsze leczenie. W grę wchodzi również leczenie psychiatryczne, ale proszę pamiętać, że konsekwencje nadużywania leków mogą być dużo poważniejsze.

0

Witam serdecznie Uzaleznienie od lekow podlega terapii, tak jak inne formy uzaleznienia. Kluczowymi elementami w terapii jakkolwiek sa: silna motywacja osoby uzaleznionej do wyzdrowienia i przygotowanie na powodzenia i porazki w trakcie procesu terapeutycznego, jak rowniez samoswiadomosc Pacjenta. Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty