Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Bóle stawów i zmiana koloru skóry po usunięciu tarczycy

Ponad rok czasu moja mama jest po wycięciu tarczycy,przed operacją czuła już czuła się gorzej,zmieniła sie jej barwa skóry na twarzy na strasznie czerwoną,po operacji czuje się gorzej,z dnia na dzień coraz gorzej,ledwo chodzi,odzczuwa "palenie" w stawach-w nogach,w rękach podczas ruchu,nikt nie potrafi znaleźć przyczyny jej choroby większość lekarzy mówi tylko o zwiększeniu lub zmniejszeniu wapna lecz to nie pomaga,była już u wielu lekarzy-miała robione różne badania-np.rezonans,proszę o pomoc
KOBIETA, 42 LAT ponad rok temu

Bóle kręgosłupa

Spędzamy zbyt wiele czasu w pozycji siedzącej. Prowadzi to do bólu pleców. Warto wstać,przejść się. Zredukujemy wtedy dolegliwości bólowe kręgosłupa.

Takie objawy raczej nie mają nic wspólnego z przebytą operacją w zakresie tarczycy. Być może mamy objawy są związane z jakąś chorobą autoimmunologiczną. Radziłbym raczej w tej sprawie skonsultować się bezpośrednio z reumatologiem.

Specjalista chirurgii ogólnej.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy