Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 1 8

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak apetytu, uzależnienie od alkoholu u partnera

Dzień dobry. Mam problem z mężem od jakichś czterech miesięcy je jeden niewielki posiłek dziennie (np. pół miseczki zupy) od dwóch dni nie je nic i nie bierze leków pije jedynie piwo i mówi że coś sobie zrobi. leczy sie na cukrzyce i nadciśnienie cukier rano miał214 a ciśnienie to 138/109 puls128. Niewiem co robić czekac do poniedziałku i iść do lekarza czy jak sytuacja się nie poprawi wzywać pogotowie. Proszę o rade.
MĘŻCZYZNA, 31 LAT ponad rok temu

Trądzik jako przyczyna depresji

Trądzik to zmora niejednego młodego człowieka. Niektórzy wstydzą się nawet wyjść z domu, kiedy widzą na swojej twarzy mnóstwo krost. Czy jednak trądzik może stać się przyczyną depresji?

Gdy osoba w depresji (wydaje się po opisie, że tak jak Pani mąż) wypowiada treści będące planami samobójczymi, należy takie słowa traktować poważnie, myślę, że powinna Pani niezwłocznie udać się z mężem na izbę przyjęć najbliższego szpitala psychiatrycznego lub zadzwonić po pogotowie.

0

to rozległy i wielowątkowy temat.odpowiedź na portalu niewiele pomoże,polecam konsultacje u DOŚWIADCZONEGO TERAPEUTY (moża też pracowac na skypie).pozdrawiam serdecznie Violetta Ruksza

Psycholog kliniczny, psychoterapeuta.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy