Zapytaj lekarza

7 4 0 , 7 1 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brak miesiączki po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych a starania o zajście w ciążę

Witam. Ponad miesiac temu odstawiłam tabletki anty. Od tamtej pory nie zabezpieczamy się z narzeczonym, miesiączka nie pojawia się ale testy również negatywne. Nie jestem w stanie określić czy nastąpiła owulacja, śluz pojawiał się i przezroczysty gęsty, bardziej lejący a najwięcej było białego mlecznego. Czy to znam,że owulacja nie nastąpiła i do czasu okresu nie ma co się starać o zajście w ciąże? Dodam,że tabletki przyjmowałam tylko 2 miesiące
KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Bóle owulacyjne

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Opisane opóźnienie miesiączki najpewniej jest konsekwencją przejściowych zaburzeń hormonalnych, które występują u wielu kobiet po odstawieniu antykoncepcji. Proszę cierpliwie poczekać na miesiączkę. Jeśli się nie pojawi, sugeruję konsultację ginekologiczną.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy