Zapytaj lekarza

7 3 7 , 1 3 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Brązowe pęcherzyki na skórze twarzy po kremie

Proszę o pomoc. We wtorek posmarowalam twarz kremem aptecznym który ma redukować niedoskonalosci skóry. W środe obudzilam sie ze swędzącą i piekącą skórą. Kiedy spojrzałam do lustra okazało się, że na policzkach i nad górną wargą mam pełno małych pęcherzyķów, ktore przypominają troche opryszczkę. Mieszkam w Austrii. Bylam u dermatologa ale ma urlop, zglosilam się do lekarza rodzinnego i dostalam żel Fenistil.Póki co nie ma żadnej poprawy.Pęcherzyki mają lekko brązową barwe.Jak mam to wyleczyć?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Genetyka w łysieniu plackowatym

Na podstawie Pani opisu domniemać można, że mamy do czynienia z kontaktową reakcją (alergiczna? z podrażnienia?) na zastosowany preparat. Proszę natłuszczać okolicę obojętnymi preparatami dostępnymi w aptece oraz przyspieszającymi gojenie (np. Cicalfate, Cicalast) . W tym wypadku stosowanie fenistilu nie ma znaczenia. Proszę pamiętać aby skóry nie eksponować na promieniowanie UV (ryzyko powstania przebarwień).

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy