Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 7 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co może być przyczyną tak niskiego potasu pomimo suplementacji?

Witam Od dwóch miesięcy borykam się z problemem niskiego potasu, pomimo suplementacji potasu potas ciągle jest za niski . Biorę kaldyum 2x1 (600 mg), teraz zostawał zastąpiony Kalium Efferescens 2x1 Aktualnie potas mam na poziomie 3,6 mmol/L. Dodam że mam skurczę mięsni, i zawroty głowy. Badania które zostały wykonane to profil nerkowy , hormony nadnerczy : kortyzol i aldosteron (wyniki są w normie) oraz tarczyca została zbadana jest zdrowa. Stosuję dietę bogatą w potas. Chciałam zapytać co może być przyczyną tak niskiego potasu pomimo suplementacji ?
KOBIETA, 26 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy