Zapytaj lekarza

7 3 6 , 5 2 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza ból kolan podczas stosowania Neurontinu?

Witam od lipca zażywam Neurontin dawce 2400 mg na dzien ,obecnie zauważyłem ze mam coraz wieksze trudnosci z chodzeniem ,przyczyna jest ból w kolanach ,po 50 metrach czuje dziwne cieplo w kolanach,nie jest to pulsujace cieplo tylko stale uderzenie ciepla,brak stabilnosci i dziwne chrupanie ,nie moge zrobic przysiadow,podczas proby przysiadu jest ból po wewnetrznej stronie kolan przechodzacy do srodka.Po odpoczynku moge isc dalej do nastepnego odpoczynku,chodze przy pomocy chodzika na kółkach
MĘŻCZYZNA, 58 LAT ponad rok temu

Co jeść przy dolegliwościach ze strony układu ruchowego?

Twój układ ruchowy daje Ci w kość? Pokonaj to... dietą. Sprawdź, co warto jeść, aby kręgosłup nie bolał. Dietetyk kliniczny podpowiada, na jakie produkty warto zwrócić uwagę.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna wizyta u lekarza rodzinnego po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć i zalecic dalsze postepowanie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy