Zapytaj lekarza

7 3 6 , 7 5 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co oznacza bolesność piersi podczas stosowania tabletek antykoncepcyjnych?

Od Od stycznia tego roku przyjmuję tabletki antykoncepcyjne Cleonita (Miałam wcześniej 9 miesięczna przerwę, zaszłam w ciąże i poroniłam) Przed przerwą też brałam te same tabletki i nie odczuwałam żadnych skutków ubocznych. Teraz pojawiło się obrzmienie i bolesność piersi i to nie na początku stosowania a teraz i nie mija. Czy powinnam się martwić? Nic niepokojącego poza tym się nie dzieje. Może powinnam zmienić tabletki? Może to być skutek ciąży że teraz inaczej reaguje na tabletki?
KOBIETA, 25 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Lek. Katarzyna Szymczak
79 poziom zaufania

Na pewno teraz Pani nie jest w ciąży? sugeruje kontrolę u ginekologa, być może konieczna będzie zmiana tabletek.
Pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy