Zapytaj lekarza

7 1 7 , 2 1 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co zrobić przy spadkach ciśnienia?

Mam prośbę....Pisałam już do Państwa w sprawie nadciśnienia...Jeatem po wizycie kardiologicznej...Od listopada biorę lek prestarium rano 5mg a wieczorem 1/2 tego samego leku....W godzinach największego działania leku ciśnienie spada mi na 11/65 a puls ponad 80....Trwa to do godzin popołudniowych.Kardiolog zmniejszył mi dakę poranna na 1/2 leku.....Ale nic to nie zmieniło...Już miałąm podawane różne leki i działo się tak samo.Ostatni lek przed prestarium to Karbis,ale też złe dziłanie.Dziękuję
KOBIETA, 58 LAT ponad rok temu

Dlaczego nadciśnienie tętnicze jest groźne?

Ewa Gonia Dietetyk, Tychy
48 poziom zaufania

Proszę nadal zgłaszać się do kardiologa - dobranie włąściwych leków jest kluczowe. Niemniej warto na problem spojrzeć nieco szerzej i poszukać przyczyny niekoniecznie w działaniach leków. Wykonać należy badanie krwi z profilem lipidowym , poziom glukozy na czczo, próby wątrobowe. Z wynikami udac się do lekarza na konsultację.
pozdrawiam

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy