Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 9 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Co mam robić, aby lepiej się poczuć po ablacji RF arytmii komorowej?

Witam , jestem po ablacji RF arytmii komorowej która odbyła sie w lutym 2015. Wszystko było dobrze do momentu w którym zaczeły mi doskwierać takie odczucia jak zawroty głowy , lekka dezorientacja i ucisk z tłu głowy (od 10.04.18) Finalnie zadzwoniłem po karetkę ta zabrała mnie do szpitala , po weekendowym pobycie na oddziale kardiologicznym wyszła na EKG bigeminia komorowa i bradykardia zatokowa (gdzie po ablacji pierwszej od 02/2015 brałem lek cooprestarium 10 10 i starałem dbać o siebie) , zostało zrobione USG serca i założyli holter w piatek po lekach (bisocard i prestarium 5mg) wyszła bigeminia lecz w nocy na sobote , w sobote i niedziele bylem pod monitorem dostawałem te same leki które niby arytmie wyciszły i w poniedziałek wypuszczono mnie do domu , byłem we wtorek 17.04.2018 u swojego kardiologa ktory przepisał mi Prestarium 5mg 1 x i 2 x polfenon 150mg w razie arytmii , leki biore i kardiologicznie jest niby okej ale odczuwam zaburzenia równowagi jak i brak możliwości skupienia sie na czymś , czasami jak cisnienie spadnie nisko (115/70 /- , puls /- 55-65) to mam uczucie jakbym pływał i jakby stopy sie zapadały w podłoge , ((pracuje jako golibroda (ostre narzędzia) i prowadze auto a nie czuje sie na siłach skupić sie na tyle by to dobrze robić i mam delikatnie opóźnioną rekację)). Jestem genetycznym nadciśnieniowcem. Może jest ktoś w stanie mi pomóc bo ten stan mnie niepokoi , czekam na nastepnego holtera z którego może wyniknąć kolejna ablacja ale do tego czasu chciałbym czuć sie komfortowo. Byłem u laryngologa i neurologa i kazdy odpowiedział ze to przyczyna kardiologiczna. pozdrawiam , Adam , lat 27
MĘŻCZYZNA, 27 LAT ponad rok temu

Leczenie chorób serca

Omdlenia, kołatanie serca, obrzęki, zasinienie skóry, ból w klatce piersiowej ? to mogą być objawy choroby serca. Jednym z powszechnie występujących schorzeń jest choroba wieńcowa. Prof. Janina Stępińska opowiada o farmakologii w przypadku jej wystąpienia, jako jednym z możliwych działań prowadzących do wyzdrowienia.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy