Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 2 9 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czerwone plamy na twarzy po alkoholu

Witam, Od ok. dwóch 4-5 miesięcy biorę pewne leki np. furaginum, antidol. W ostatnim czasie zauważyłem, że po spożyciu alkoholu na mojej twarzy występują czerwone duże plamy, czuję uderzenia gorąca na twarzy oraz (czasami, przy wiekszych ilosciach alkoholu) pulsowaniu na policzkach. Niedawno u lekarza mialem mierzone cisnienie i było wszystko w porządku. Czy może te leki dluzej przyjmowane mają takie działanie że mój organizm nei radzi sobie z alkoholem?
MĘŻCZYZNA, 22 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

Lek. Jacek Ławnicki
82 poziom zaufania

Witam!
Opisane objawy mogą wskazywać na osobniczą reakcję na alkohol. Proszę zaprzestać picia alkoholu.

Absolwent Uniwersytetu Medycznego w Lublinie, stażysta w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Lublinie
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy