Zapytaj lekarza

7 4 2 , 6 8 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Rozpoznanie choroby afektywnej dwubiegunowej

Witam stany depresyjne po tym narkotyku utrzymują się dość długo( wynik obserwacji u pacjentów), proszę uczęszczać na leczenie a Pana stan powinien z czasem się poprawiać. Nic nie napisał Pan o korzystaniu z pomocy lekarza psychiatry i specjalisty psychoterapii uzależnień. Pozdrawiam serdecznie.

0

Proszę się skonsultować z psychiatrą w tej sprawie, on najlepiej będzie w stanie odpowiedzieć Panu na to pytanie i odpowiednio dobierze leki.

Poza ewentualny mi lekami, zachęcam do spróbowania terapii, która pomoże radzić sobie w trudnym okresie depresyjnym.




-------------------------------------------------------------------------
Znajdź mnie tutaj:

http://www.psycholog-pisze.pl

http://www.psycholog-pomaga.pl

https://twitter.com/psycholog_pisze

http://instagram.com/psycholog_pisze/

https://www.facebook.com/pages/Blog-psychologiczny-wwwpsycholog-piszepl/694364487271060?ref=hl

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy