Zapytaj lekarza

1 , 0 3 0 , 2 8 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy drżenie rąk można leczyć Propranololem?

Witam ponawiam pytanie. Dostałem od lekarza propranolol na trzęsące się ręce. Dawki lekarz mówił małe . 2 x 20 . Niestety pojawił mi się jak teraz wyczytałem czesty skutek uboczny tego leku ucisk w okolicach serca. W kilku takich pytaniach tutaj zalecają lekarze powolne zmniejszanie dawki. Niestety nie mogę sobie pozwolić na wizytę wiec proszę o radę. Czy objawy minął i ile czasu mam brać zmniejszając dawkę. Z góry dziękuję
MĘŻCZYZNA, 33 LAT ponad rok temu

Medialny szum wokół AH1N1

AH1N1 to nazwa wirusa świńskiej grypy. Kiedy pojawił się w naszym kraju, stał się bohaterem pierwszych stron gazet. Skąd takie zainteresowanie AH1N1?

Bardzo wątpliwe żeby propranolol powodował ucisk w klatce piersiowej, czy w okolicach serca. Jeśli chce pan odstawić lek, można odstawić w ciągi kilku np. 5 dni.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Strefa Kobiety
Ważne tematy