Zapytaj lekarza

7 3 7 , 0 4 0

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy istnieje zagrożenie ciążą?

Od 3 miesięcy biorę tabletki antykoncepcyjne. Wczoraj (czw.) wzięłam ostatnią tabletkę, a w środę współżyłam ze swoim chłopakiem. Teraz mam 7-dniową przerwę. Od wtorku (czyli w czasie, gdy brałam jeszcze tabletki) wystąpiło u mnie krwawienie, które teraz ustąpiło. Planuję zakończyć stosowanie antykoncepcji. Czy istnieje zagrożenie ciążą, gdy przed ostatnią tabletką nastąpił stosunek, a nie planuję zażywania kolejnych tabletek? Pozdrawiam.

KOBIETA, 23 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam!

Ryzyko zajścia w ciążę w opisanym przez Panią przypadku, jest małe. Proszę stosować inną metodę antykoncepcji od pierwszego dnia, w którym przestanie Pani zażywać tabletki antykoncepcyjne.

Pozdrawiam!

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy