Zapytaj lekarza

7 4 0 , 3 5 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy lek Betaserc mógł przyczynić się do takiego spadku ciśnienia?

Witam! Od tygodnia biorę lek Betaserc 2x 24mg, lecz zauważyłam, że równocześnie dosyć obniżyło mi się ciśnienie. Najniższe zanotowane 80/50 najwyższe 115/70. Nigdy wcześniej nie miałam problemów z ciśnieniem, zawsze było wręcz idealne 120/80. Czy lek Betaserc mógł przyczynić się do takiego spadku ciśnienia?
KOBIETA, 24 LAT ponad rok temu

Stosowanie dronedaronu w praktyce - 10 gorących pytań

Migotanie przedsionków to duży problem społeczny. Wiele osób cierpi na tę przypadłość. Leczenie migotania może polegać na podaniu dronedaronu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej na temat tej terapii.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

raczej nie sądzę, należy udać się do lekarza rodzinnego i ew zdecyduje o dalszym postępowaniu

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy