Zapytaj lekarza

7 4 2 , 1 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy moje tabletki przestały być skuteczne?

Witam Jakiś czas temu zaczęłam brać tabletki antykoncepcyjne, jednak juz 2 dnia zwymiotowałam około 2,5h po wzięciu tabletki, nie zabrałam dodatkowej tabletki ponieważ nie pomyślałam, że mogła się ona jeszcze nie przyjac. Kolejna tabletkę wzięłam o tej samej porze następnego dnia, zostało mi 6 tabletek do końca opakowania, czy tabletki nadal działają tak samo? Czy przez tą sytuacje przestały być skuteczne?
KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Pierwsza wizyta ginekologiczna przed antykoncepcją

Jeśli to trzeci tydzień przyjmowania antykoncepcji ( a do tej pory o żadnej tabletce Pani nie zapomniała ani nie było innych zdarzeń mogących osłabić jej skuteczność), ochrona jest zachowana. Na przyszłość, jeśli wymioty lub biegunka wystąpią do 4 godzin od przyjęcia tabletki, należy zażyć dodatkową.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy