Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy paroksetyna powoduje przyrost masy ciała?

Czy paroksetyna powoduje przyrost masy ciala, i co powoduje w leku przyrost wagi i jak sie ustrzec niepozadanego skutku ubocznego
KOBIETA, 46 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Witam! Leki p/depresyjne z grupy SSRI mogą jako działanie niepożądane powodować przyrost masy ciała, którego przyczyną może być między innymi zmiana metabolizmu, czasem "zatrzymanie wody" lub inne. Najlepszym środkiem zaradczym jest ruch (spacery, ćwiczenia, pływanie itp.). Nie należy zapominać o odpowiednio dobranej psychoterapii. Jeżeli mamy do czynienia ze wzrostem wagi po jednym z leków to nie znaczy, że będzie tak po każdym (należy odpowiednio dobierać leki). Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy