Czy podczas przyjmowania tabletek Vines może wystąpić plamienie?

Witam przyjmuje tabletki vines od czerwca. Ostatnio ze względów zdrowotnych nie mogłam zrobić 4 dniowej przerwy między tabletkami 2 razy zredukować. Podczas wzięcia tabletki z 2 opakowania zaczęłam plamic a teraz przy 11tabletce dostałam miesiączkę. Dodam że lekarz ginekolog wcześniej wykluczył ciąże. Czy taka sytuacja może się przydarzyć czy mam powód do niepokoju?
KOBIETA, 22 LAT ponad rok temu

Żelazo w ciąży

Czym może grozić niedobór żelaza, dlaczego ważne jest jego spożywanie, i jakie produkty obfitują w ten pierwiastek? Na te pytania odpowiedzi udziela dietetyk, mgr Marta Michalak-Tomasik.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Konieczna wizyta u lekarza ginekologa po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy