Czy skacząc na trampolinie może dojść do przesunięcia a nawet wypadnięcia wkładki?

Witam serdecznie mam pytanie, czy skacząc na trampolinie może dojść do przesunięcia a nawet wypadnięcia wkładki Mirena? Ostatni cykl był ze skrzepem, oraz 19 dzień mam nadal plamienie, stąd moje zapytanie czy jednak przyczyna może być inna, dodam że 3 miesiące temu byłam u ginekologa i było w porządku tylko 2 m. po wizycie byłam na trampolinie i mam takie objawy bardzo proszę o odpowiedź? Czy jest to prawdopodobne?
KOBIETA, 31 LAT 1 tygodni temu
Redakcja abcZdrowie
98 poziom zaufania

Witam serdecznie,

odpowiednio zaaplikowana wkładka antykoncepcyjna nie powinna się przemieszczać ani tym bardziej wypaść. Została ona zaprojektowana w ten sposób, by pozostawać na swoim miejscu, pomimo podejmowania normalnych aktywności fizycznych.

Pojawiania się krwawień bądź plamień podczas korzystania z wkładki antykoncepcyjnej Mirena może być po prostu jednym z działań niepożądanych, ale jeśli czuje się Pani niepewnie, to zawsze warto skontrolować położenie wkładki u ginekologa.

Nasi eksperci odpowiadali na podobne pytania pod linkami:

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/plamienia-przez-rok-po-zalozeniu-wkladki-mirena,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/brazowe-plamienia-przy-zalozonej-wkladce-mirena,

https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/cy-wkladka-jeydess-moze-wypasc.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty