Zapytaj lekarza

7 3 6 , 8 2 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy takie objawy mógł spowodować antybiotyk?

Ból zoladka , jelit ? Niedawno przeszlam rozlegle zapalenie otrzewnej mialam zrobiona laparoskopie wszystko wyczyszczono , w szpitalu musialam zostac ponad tydzień i w tym czasie mialam podawany antybiotyk dozylnie po tygodniu wyszłam do domu i niestety po 7 dniach w domu musialam wrocic na oddzial lekarze podejrzewali zapalenie wyrostka jednak TK wykluczylo to. Crp bylo podwyzszone wiec znowu antybiotyk dozylnie 10 dni ( bez żadnej osłony ) Po 10 dniach wyszłam do domu i od tamtej pory mam bole zoladka i jelit w Usg robionym przez chirurga wszystko jest wporzadku , wyniki krwi w tym Crp tez sa dobre. Czy może to być od antybiotyku i tak dlugo sie utrzymywać czy raczej szukac innej przyczyny ? Według lekarzy jest wszystko dobrze ale nie daje mi to spokoju, dziekuje za odpowiedz :)
KOBIETA, 26 LAT 3 miesiące temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy