Zapytaj lekarza

7 4 0 , 0 4 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy te bóle głowy mógł spowodować zażywany przeze mnie lek?

Dzień dobry. W rezonansie głowy stwierdzono u mnie przewlekłą niedokrwienność. Od 8 dni po badaniu MRI boli mnie głowa. Nie tolerowałam na rehabilitacji prądów TENS i pola magnetycznego. Wizyta u neurologa dopiero za miesiąc. Lekarz wczoraj rodzinny przepisał Cinie 50. Wzięłam 1 tabletkę. Ból się jeszcze bardziej wyostrzył, wybudził mnie nad ranem potworny, rozsadzający głowę. Do przychodni nie mam szans się dostać. Czy to mógł spowodować lek, który jest migrenowy i w ulotce zakaz przy drobnej niedokrwienności ?
KOBIETA, 53 LAT 2 miesiące temu

Agresja u dzieci autystycznych

Autyzm to dziecięce zaburzenie rozwojowe. Częściej występuje u chłopców niż u dziewczynek. Sprawdź, co jeszcze warto wiedzieć na temat autyzmu. Obejrzyj film i dowiedz się więcej o agresji u dzieci autystycznych.

Witam! Cinie (Sumamigren) jest lekiem do doraźnego leczenia napadów migrenowych i w tych przypadkach jest skuteczny. Zbyt lakonicznie przedstawiła Pani wynik RM głowy. W przypadkach słabo zdiagnozowanych lepsze efekty są po Apapie. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy