Czy te upławy i ból brzucha są w tej sytuacji normalne?

2 dni temu miałam założony pessar dzisiaj dostałam uplawy jak woda nie dużo ale .. czy to normalne? Czy może też lekko pobolewac brzuch?
KOBIETA, 22 LAT 2 miesiące temu

Antykoncepcja a PMS

Burza hormonów, napięcie przedmiesiączkowe, nerwy i drażliwość - czyli PMS. Czy tabletki antykoncepcyjne pomagają załagodzić objawy zespołu napięcia przedmiesiączkowego? Odpowiada lekarz ginekolog ? Katarzyna Pietuch.

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam,

założenie pessara wiąże się z wystąpieniem zwiększonej ilości upławów w postaci wodnistej wydzieliny, która nie wpływa na przebieg ciąży.

Tuż po założeniu pessara może pojawić się dyskomfort, który jednak powinien zniknąć. Jeśli odczuwa Pani bóle podbrzusza proszę niezwłocznie udać się do ginekologa, gdyż może Pani grozić poród przedwczesny.

Ponadto warto pomyśleć o przyjmowaniu globulek dopochwowych przepisanych przez lekarza, których celem jest zapobieganie infekcjom, gdyż pessar może przyczyniać się do stanów zapalnych.

Podobne pytanie pojawiło się w serwisie. Znajdzie je Pani pod linkiem: https://pytania.abczdrowie.pl/pytania/bol-po-zalozeniu-pessara-czy-udac-sie-na-wczesniejsza-wizyte.

O tym, co warto wiedzieć na temat pessara ginekologicznego przeczyta Pani tutaj: https://portal.abczdrowie.pl/pessar-ginekologiczny.

Przypominamy, że udzielane informacje stanowią jedynie informację poglądową. W celu uzyskania diagnozy oraz zaplanowania leczenia, prosimy o zasięgnięcie osobistej porady lekarskiej.

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty