Czy witamina C mogła obniżyć skuteczność tabletek antykoncepcyjnych?

Witam. 7 dni temu zaczęłam 5. opakowanie tabletek antykoncepcyjnych. Wcześniej, pod koniec 4-go opakowania, przez 3 dni zażywałam witaminę C w ilości 1000mg. Zrobiłam normalną przerwę między opakowaniami, kiedy wystąpiło krwawienie. W jego czasie i po rozpoczęciu kolejnego opakowania kochałam się z chłopakiem bez innego zabezpieczenia. Dzisiaj zaczęły mnie boleć piersi i sutki. Czy to może być objaw ciąży? Czy taka ilość witaminy C obniżyła skuteczność tabletek?
KOBIETA, 19 LAT ponad rok temu

Przyszła matka z papierosem

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Skuteczność antykoncepcji jest zachowana. Nie ma powodów do niepokoju.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty