Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 5 6

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Czy zmiana leku u osoby z zaburzeniami lękowymi może powodować ból głowy?

Dzień dobry. Zazywam od 3 tygodni andepin ze względu na zaburzenia lękowe. Kardiolog zmienił mi parę dni temu nebilet na Concor Cor ze względu na niski puls i omdlenia przy zazywaniu pierwszego leku. Od tego momentu codziennie boli mnie głowa. Czy lek andepin i Concor cor wchodzą w interakcje czy zażywanie ich razem jest bezpieczne? Z góry dziękuję za odpowiedź.
KOBIETA, 52 LAT ponad rok temu

Apteczka pierwszej pomocy

Czy wiesz jak powinna wyglądać apteczka pierwszej pomocy? Znasz wszystkie elementy, które powinny się w niej znajdować? O tym jak zaopatrzone powinny być apteczki pierwszej pomocy opowiada Artur Szymczak ? ratownik medyczny z Centrum Szkoleń Ratowniczych.

Witam!
Najlepiej aby leczący Panią lekarze ustalili między sobą strategię terapeutyczną! Leki które Pani wymieniła można podawać razem. Concor Cor i Nebilet wpływają na częstość akcji serca i ciśnienie tętnicze. Andepin (fluoksetyna) działając przeciwlękowo może dać efekt identyczny - czyli w sumie działanie na ciśnienie i tętno będzie spotęgowane! Może to dać zawroty i bóle głowy. Jeżeli mogę zauważyć to jest Pani leczona lekami sprzed wielu lat.
Pozdrawiam
W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy