Zapytaj lekarza

7 4 2 , 5 4 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego obficie krwawię po stosowaniu tabletek na biust?

Witam mam 39 lat, przez miesiąc brałam tabletki biust up, po tych tabletkach okres mi się zatrzymał na miesiąc, po miesiącu zaczęłam krwawić i tak już 11 dzień i bardzo obficie
KOBIETA, 39 LAT ponad rok temu

Czy HTZ jest bezpieczna?

HTZ to hormonalna terapia zastępcza. Stosowana jest np. przy leczeniu menopauzy. Obejrzyj film i dowiedz się, czy HTZ jest bezpieczne. O terapii mówi prof. dr hab. Romuald Dębski.

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

konieczna jest pilna wizyta u ginekologa po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy