Zapytaj lekarza

7 4 0 , 4 8 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego po bieganiu bardzo bolą mięśnie?

Od miesiące leczę nadciśnienie, leki Dironorm 20/5, Lisiprol 10/12,5.Również uprawiam sport.Po lekach miałem różne objawy,słaby,bóle mięśni,skurcze.Pobiegłem półmaraton i w trakcie biegu czułem jakby moje mięśnie nóg miały eksplodować.2 dni po biegu dużo oddawałem moczu.Poszedłem na trening i się zaczęło bóle nóg,pieczenie,swędzenie widać żyły na nogach.Wspomnę tylko,że lekarz rodzinny kazał mi wziąć Potas 600mm, zrobiłem wyniki i potas 5,5. Co jest przyczyną dolegliwości może amlodypina?
MĘŻCZYZNA, 46 LAT ponad rok temu

Bezdech

Lek. Tomasz Budlewski
79 poziom zaufania

Proszę koniecznie udac się ponownie do lekarza rodzinnego po badaniu będzie można coś więcej powiedzieć. Sadze ze konieczna jest próba wysiłkowa

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy