Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 1 7

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczego wystąpiły tylko plamienia zamiast miesiączki?

Witam, mam 21 lat, od 3 - 4 lat regularnie zażywam tabletki antykoncepcyjne, nigdy nie miałam większych problemów z miesiączka. Natomiast w tym miesiącu nie dostałam okresu, były lekkie plamienia, ale naprawdę bardzo znikome. Błagam o radę, co mam robić i czy to może być ciąża? Całe opakowanie zażywałam bez pominięcia ani jednej tabletki, co prawda ten miesiąc był dla mnie i emocjonujący i stresując, nie odżywiałam się najlepiej i miałam problemy ze snem. I sprawa, która najbardziej mnie nurtuje. Czy mój problem może być spowodowany intensywnością seksu? Okres powinnam dostać w tamtą niedzielę, ponieważ w sobotę skończyłam opakowanie i tak jak mówiłam wystąpiły nikłe plamienia, ale właśnie tuz przed skończeniem opakowania spędzałam kilka dni z chłopakiem i kochaliśmy się dość często. Nie mam pojęcia co mam robić i czy mam jutro (niedziela) rozpocząć nowe opakowanie tabletek? Pozdrawiam i z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje. Anna

KOBIETA, 21 LAT ponad rok temu

Naturalne metody unikania ciąży

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam serdecznie,
intensywność i częstotliwość zbliżeń nie ma wpływu na działanie antykoncepcyjne tabletek.
Jeżeli przyjmowałaś tabletki regularnie nie powinnaś mieć powodów do niepokoju. Oczywiście dla całkowitej pewności możesz wykonać test ciążowy.

Często się zdarza, że po kilkuletnim stosowaniu tabletek krwawienie zmienia swój charakter, jest mniej obfite, występuje w późniejszych dniach. Jest to całkowicie dopuszczalne zjawisko.

Pozdrawiam

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy