Zapytaj lekarza

7 3 6 , 2 1 5

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Dlaczeo podczas stosowania leku na niedoczynność pojawia się nadczynność?

Hej od 1993 roku mam problem z niedoczynnoscia tarczycy i z tego też powodu biorę 100 mg euthyroxu dziennie. Cały czas było ok aż tu od dwóch lat ponownie pojawił się problem. Dlatego też lekarz podwyższył mi dawkę leku na 125 mg i co się okazało nagle doszło do lekkiej nadczynność, wtedy też lekarz zalecił ponownie starą dawkę 100 mg. Po roku czasu wystąpił ten sam problem i również tym razem lekarz zwiększył dawkę na 125 mg i również tym razem doszło do nadczynnośći plus problemy z sercem bó
KOBIETA, 50 LAT ponad rok temu

Problemy hormonalne kobiet

redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy