Dodatkowe skurcze serca po intensywnym wysiłku

Witam serdecznie, Jestem w Grecji na Rhodos. Po całym dniu intensywnego pływania na desce i po jedzeniu, wystąpiły u mnie dodatkowe skurcze serca.Miałem takie sytuacje wcześniej 3 lata temu pomógł Polfenon połowa 150 .Dzisiaj zażyłem Rytmonorm 150 mg po 1h od wystąpienia obiawów Niestety skórcze nie ustąpiły wracam do Polski za trzy dni.
MĘŻCZYZNA, 48 LAT ponad rok temu

Co to są by-passy?

Pomostowanie aortalno-wieńcowe, czyli inaczej by-passy, to operacyjna metoda leczenia chorób serca, najczęściej choroby wieńcowej. Warto dowiedzieć się więcej na ten temat, gdyż jest to zabieg, któremu coraz częściej zostają poddane osoby posiadające problemy ze sercem.

Lek. Izabela Ławnicka
82 poziom zaufania

Witam! Proszę udać się do najbliższego szpitala, gdzie bez wątpienia udzielą Panu pomocy.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty