Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 2 1

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Farmakologiczne leczenie bezsenności

Witam. Mam problem z bezsennością. Przez rok brałem lek olanzaran i nie biorę go już 3 miesiące. Wszystko było wporządku ale ostatnie noce mam bardzo ciężkie. Usypiałem o 23 30 i budziłem się zazwyczaj o 3 i po 30 minutach usypialem dalej i przeważnie budziłem się koło 7 i dalej już nie mogłem spać, ale dwie nocy temu po przebudzeniu o 3 juz nie moglem zasnąć a ostatniej nocy nie usnąłem już w ogóle. Co robić:( ?
MĘŻCZYZNA, 25 LAT ponad rok temu

Pierwsza pomoc przy napadzie padaczkowym

Trudno powiedzieć ; Konieczna pełna konsultacja neurologiczna
Warto rozważyć przyczyny bezsennośći: leki, stresy, zmartwienia, przewlekłe zaburzenia nastroju?...
Warto zgłosić się ponownie na konsultację do Neurologa lub / i Psychiatry.
Pozdrawiam

Specjalista neurolog. Ekspertka w dziedzinie leczenia migreny oraz przewlekłego bólu głowy.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy