Zapytaj lekarza

7 4 2 , 8 3 4

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Sport a depresja

Dzień Dobry Panu,

Zachęcam Pana do podjęcia psychoterapii, pod okiem psychologa/psychoterapeuty, celem dotarcia do prawdziwej przyczyny opisanych przez Pana symptomów.

Serdeczności i pomyślności w codzienności Panu życzę,
irena.mielnik.madej@gmail.com
tel. 502 749 605

Psycholog, trener w zakresie rozwoju osobowości
0

Witam!
Bezsenność może też być objawem depresji. Zaburzenia rytmu dobowego mogą uaktywniać zaburzenia depresyjne. Tak, że mamy problem, co było pierwsze. Należy uporządkować swój rytm dobowy. W leczeniu, jakby z wyboru, nasuwa się Valdoxan tabl. 25 mg, ale to tylko luźna propozycja. Depresję i tak powinien leczyć specjalista psychiatra i psychoterapeuta.
Powodzenia
W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy