Zapytaj lekarza

7 4 2 , 9 6 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jak zapobiegać senności podczas dnia przy stosowaniu Xanax?

Witam cały czas ziewam i nie mogę usiedzieć bo zamykają mi sie oczy czy może być to przez tabletki xanax ktore biore od psychiatry i od tego że budze sie w nocy. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
KOBIETA, 18 LAT ponad rok temu

Leczenie nerwicy

Witam,

Pierwsza rzecz- redukcja dawki xanaxu. Po drugie- xanax nie powinien być podstawowym lekiem ze względu na duże ryzyko uzależnienia, pogorszenia sprawności psychofizycznej oraz pogorszenie jakości snu. Co prawda wywołuje senność i może wydłużać czas snu jednak nie ma korzystnego wpływu na jego strukturę- wywoływać może sen nieco niefizjologiczny.

pozdrawiam
lek Seweryn Segiet
gabinetspectrum.pl

0

Witam Panią
Nie napisała Pani co Pani leczy. Domyślam się, że są
to zaburzenia lękowe.
Powinna Pani jednak wiedzieć, że leczenie farmakologiczne
jest leczeniem objawowym - leki nie leczą
zaburzeń lękowych i nie rozwiązują problemu.
Doraźnie, gdy choroba jest zaawansowana
i chory nie jest w stanie funkcjonować, konieczne
jest stosowanie środków farmakologicznych.
Leczenie farmakologiczne, tzn. środki uspokajające,
obniżające napięcie, czasem psychotropy
o dodatkowym działaniu tłumiącym lęk, sprawiają,
że lęki i inne dolegliwości stają się łatwiejsze do zniesienia.
Jednak jest to tylko tłumienie objawów.
Aby skutecznie wyleczyć tego typu zaburzenia,
należy dotrzeć do źródła problemu i na tej podstawie
opracować właściwą metodę terapii.
Zachęcam Panią do podjęcia psychoterapii.
Podczas psychoterapii leczy się nie tylko objawy
choroby ale również dociera się do przyczyny
problemu i znajduje się sposób jego rozwiązania.
Gdyby chciała Pani porozmawiać ze mną o problemie,
to zapraszam do kontaktu.
Istnieje możliwość konsultacji online,
np. za pośrednictwem komunikatora Skype.
Pozdrawiam serdecznie

Hanna Markiewicz
psycholog
konsultacje@psycholog24online.pl
http://psycholog24online.pl

Psycholog specjalizujący się w pracy z dziećmi z zaburzeniami wieku rozwojowego.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy