Zapytaj lekarza

7 4 2 , 0 1 9

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Jakim lekiem można wspomóc wchłanianie się zamkniętych naczynek?

Witam serdecznie od kilku lat zamykane mam naczynka skleroterapia i laserem ale w ostatnim czasie mam dużo na łydce zewnątrz pozamykanych sinych naczynek niestety pozamykane ale nie wchlaniają się wygląda to okropnie, czy to zejdzie smaruje lotionem ale czy można wspomóc to jakimś lekiem?
KOBIETA, 36 LAT ponad rok temu

Objawy trądziku pospolitego

Trądzik pospolity to zmora wielu nastolatków. Objawia się nieestetycznymi krostkami, które w dużej ilości pojawiają się na twarzy. Obejrzyj nasz film i dowiedz się, jak jeszcze objawia się trądzik.

Dzień dobry, niestety nie ma leków, które spowodują wchłoniecie się naczynek. Aby zapobiegać ich rozszerzaniu proszę unikać czynników temu sprzyjających.

Pozdrawiam serdecznie

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy