Zapytaj lekarza

7 4 0 , 5 3 2

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kiedy dostanę okres po przerwaniu antykoncepcji w połowie opakowania?

Więc mam pewien problem. Odstawiłam tabletki po 2 tyg brania, bo źle się po nich czułam (choć teraz wiem, że nie powinnam tego robić tak wcześnie). 7 stycznia pojawił się krwawienie z odstawienia i trwało ok. 6 dni. Jednak od tamtej pory nie mam okresu, a przecież powinnam dostać ok 4 lutego. Dodam, że robiłam testy i wszystkie negatywne, byłam u 2 ginekologów i wykluczali ciążę. Kiedy zatem dostanę okres? Martwię się :(

KOBIETA, 20 LAT ponad rok temu

Jak stosować prezerwatywy?

Redakcja abcZdrowie
82 poziom zaufania

Witam serdecznie!

Po odstawieniu tabletek antykoncepcyjnych pierwsza owulacja pojawia się zazwyczaj z 10-14 dniowym opóźnieniem. Zatem pierwsza miesiączka pojawia się również z takim samym opóźnieniem. Zazwyczaj dzieje się tak po odstawieniu tabletek po dłuższym ich stosowaniu.

Pomimo tak krótkiego stosowania tabletek organizm potrzebuje czasu na powrót do równowagi hormonalnej.

Pozdrawiam

Redakcja abcZdrowie.pl to zespół doświadczonych i zaangażowanych osób, z których wielu to eksperci z dziedziny medycyny, dla których dbałość o zdrowie to priorytet.
0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy