Zapytaj lekarza

7 3 9 , 9 3 3

odpowiedzi udzielonych przez naszych ekspertów

Rzetelnie + Bezpiecznie + Bezpłatnie

Kiedy odczuję poprawę po odstawieniu tego leku?

Witam, po konsultacji z lekarzem próbowałem odstawic parogen - dawka 0,5 tabletki co wieczór brany 3 miesiące. Zredukowałem dawke do 0,5 tabletki co drugi dzień i po tygodniu poczułem nawrot choroby. Czekałem, bo myslakem ze to skutki uboczne zmniejszenia dawki, lecz po 3 tygodniach nadal mam zawroty glowy, duszenie, ucisk w gardle. Po kolejnej konsultacji lekarz postanowil abym powrocil do dalszego brania leku w dawce 0,5 tabletki co wieczór. Ile moze trwać aby odczuć poprawę? Czy przy tych zawrotach moge się jakoś wspomoc suplementami aby się poczuc lepiej? Mam doraźnie przepisana hydroksyzyne. Proszę o pomoc
MĘŻCZYZNA, 29 LAT 8 miesięcy temu

Nerwica - kiedy warto udać się do specjalisty?

Witam! Parogen podajemy najczęściej rano. Zaburzeniach emocjonalnych należy stosować psychoterapię jako metodę podstawową, a podawanie leków jest tylko uzupełnieniem. Wytworzył się u Pana lęk przed nawrotem, czyli rozszerzenie problemów emocjonalnych. Nota bene leki w tych sprawach stosujemy zazwyczaj 6 miesięcy. Odstawianie leków przez kilka tygodni z odpowiednimi przekazami w czasie psychoterapii. Powodzenia W. Łuczkowski.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty
Ważne tematy