Korzystanie z solarium po zakończonej kuracji przeciwtrądzikowej

Witam, czy po ukończonej kuracji na trądzik Tetralysalem i Zincasem, obecnie będę na lżejszych lekach , które mi Pan zapisał . Azycyna raz w tygodniu , codziennie Zincas i do tego maść . Czy w tym przypadku mogę raz na jakiś czas chodzić na solarium ? Nie chciałabym pogorszenia się stanu skóry .
KOBIETA, 17 LAT ponad rok temu

Trądzik różowaty

Trądzik to nie tylko nieestetyczne krostki, które pojawiają się w okresie dojrzewania. Może on przybrać inną postać. Obejrzyj filmik i dowiedz się więcej o trądziku różowatym.

Nie polecam korzystania z solarium, w późniejszym czasie będzie Pani walczyła z przebarwieniami na skórze oraz skóra szybciej się starzeje.

0
redakcja abczdrowie Odpowiedź udzielona automatycznie

Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników.
Poniżej znajdziesz do nich odnośniki:

Patronaty